https://rozup.ir/up/justbarca/%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%DA%AF%D8%B1%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D9%81%D9%84%D8%B3%D8%B7%DB%8C%D9%86.gif

https://rozup.ir/up/justbarca/sub_iages/ad2.gif


بعضی از دوستان سوال کرده بودن که بنده قصد ترجمه سه تا قسمت دیگه

این سریال رو ندارم که اومده ؟

و من اینجا خواستم یک بار به همه پاسخ بدم

همونطور که میدونین من قصد ترجمه کل فصل رو دارم

و این قسمت ها رو هم ایشالا طی هفته ی آتی ترجمه میکنم

ولی دیگه نه پشت بند هم مثل مترجمای دیگه که خواب و خوراک رو از خودشون گرفتن

نشستن یه بند همه رو ترجمه کردن

این قسمت ها رو ترجمه میکنم ، نگران نباشید

 

آخرين نظرات ثبت شده براي اين مطلب را در زير مي بينيد:

    marmar مي‌گه:
    اين نظر در تاريخ 1396/05/08 و 7:39 دقيقه ارسال شده.

    من تازه شروع کردم به دیدن این سریال و قسمت اولش از روی زیرنویس ادرس اینجارو پیدا کردم هرچی تو نت گشتم زیرنویس که بخوره به نسخه ی دانلودی پیدا نکردم میشه لینک دو فصل اول زیرنویس رو برام بفرستید

    پاسخ : من از فصل چهار شروع کردم به ترجمه ی این سریال .... فصل یک تا سه رو زیرنویسش رو باید بگردین مناسب نسخه ای که دانلود کردین پیدا کنین اما فصل های 4 و 5 و 6 رو خواستین همه رو یک جا میتونین از همین وبلاگ دانلود کنین ... با تمام نسخه ها هم هماهنگه

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:

در صورت تمايل ميتونين نظرتون رو درمورد اين زيرنويس و يا هر گونه انتقاد و پيشنهاد و نکته ي آموزشي و اشکال و خلاصه هر چي که به نظرتون ميرسه که براي ارتقاي سطح ترجمه ها مناسبه بيان کنين


کد امنیتی رفرش